beanelliesmamma.blogg.se

2015-03-14
01:19:41

Flera års minnen tillbaka
Satt o skrev med en tjejkompis från Kalmar o denna hemska skuldkänslan kom tillbaka! :( 

Jag har skadat en människa så jävla mkt o jag mår så himla dåligt över de!!

Jag ville aldrig någonsin ge en sån smärta till någon!! :( 

En triangel drama delux .. 

Han ljög oss två rakt upp i ansiktet!!
Han såg oss två i ögonen när han ljög! 

När jag fick veta sanningen så skrev jag till henne o berättade allt!! <3

Jag tog smällen från henne
Hon fick hata mig, men hon skulle få veta vad han ha gjort! 

Jag krympte som människa 
Mådde så jäkla dåligt! :( 

Hon förlät mig o tackade mig för sanningen efter ett tag o idag så är hon o jag vänner. 

Hon o jag kan prata om allt mellan himmel o jord! <3 

Idag vet hon att jag aldrig någonsin skulle skada en människa så pass mkt med vilja/vetande! <3 

Och om jag visste sanningen så hade aldrig något hänt och de vet hon<3 

Hon må ha förlåtit mig för allt som hände men jag kommer aldrig kunna förlåta mig själv för att jag lurades av hans ord! 

Jag är glad över att hon valde och ha mig kvar som vän o känner att hon kan anförtro mig som vän! <3 

Vi kanske inte pratar varje dag men vi känner på oss när något är galet eller när man bara vill få dela sin glädje <3 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: