beanelliesmamma.blogg.se

2015-09-27
09:08:06

Söndag o en lång resa
Usch den här helgen ha gått alldeles för fort! Om bara hade kunnat stanna ..

På något sätt så känner jag mig så grymt trygg o lycklig här! 

Nee jag vill inte åka hem men jag ha mitt där hemma. <3 

Saknar mina töser något fruktansvärt, nästan så att det gör ont i mamman hjärtat! 

Snart så är det dax o krama o pussa alla hejdå för att bege sig hemåt alla dessa mil. 

Men det känns som att jag kommer lämna en del av mig kvar här <3

Ååh jag tycker verkligen inte om att säga hejdå "snyft"

Tack du min fina helt underbara människa! Ännu en gång så ha du fått mig o känna mig hel <3 

Hoppas att det inte tar så lång tid innan vi få ses igen, du ha då alltid haft en plats i mitt hjärta o det lär fortsätta så med ^^

Nee nu måste jag ta mig en titt i spegeln så att man inte ser ut som ett spöke hehe

Love and kisses <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: